dimecres, 18 de juny del 2014

L’horari. Com ho fem?

No penseu que fer un horari és posar les matèries en la seva graella i punt. No, això no és així. Fer un horari és més difícil i/o complex, ja que hem de calcular les hores que es fan de cadascuna, on el mínim d’hores es troben establertes en el currículum.

Durant la seva elaboració ens van sortir molts dubtes com què posem a primera hora del matí? Una assignatura que es necessiti molts esforços? Faran desdoblaments?

Al final, vam decidir posar a les primeres hores les instrumentals menys els dilluns  que farien a primera hora educació física. No cada dia iguals,  és a dir, no cada dia tindrien les mateixes matèries a les mateixes hores, sinó que anirien variant.

Pels desdoblaments vam pensar fer-ho en matèries que siguin més dinàmiques com plàstica i informàtica que amb menys alumnes es poden fer millor.


Una cosa que em va sorprendre durant la realització de l’horari és l’assignatura de religió, que podia ser optativa,  però no la vam posar per dos motius:

  1.   No ens quadraven les hores si la ficàvem
  2.   No la volíem posar

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada