dimecres, 18 de juny del 2014

Piràmide d’aprenentatge. Tens el mateix punt de vista?

Si et dic que em relacionis veure, sentir, veure i sentir, llegir, dir i dir i fer segons la seva eficàcia d’aprenentatge com ho faries?

Això ens va preguntar el nostre professor i la meva resposta va ser aquesta:
  •  veure i sentir, sentir, veure, dir i fer, dir i llegir de més a menys eficàcia.

Després ho vam fer per parelles i seguidament per grups de tres, on ens havíem de posar d’acord. La resposta era simple, però jo ho embolicava perquè pensava i si és un nen sord? O cec? Però això no formava part de l’activitat.

Quan el professor ens va donar la resposta, segons la piràmide d’Edgar Dale:
  • Dir i fer, dir, veure i sentir, veure, sentir i llegir de més a menys eficàcia.


Li vaig donar la raó al professor però només si la persona que vol aprendre no té cap dificultat, ja que si la tingués, per exemple un sordmut, dos dels conceptes ja no els podria fer i el seu ordre canviaria.  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada